22.12.2018
משקפי הגדלה בשיטת ה-TTL לעומת שיטת ה-Flip Up

| |

שימוש בטכנולוגיית   TTL (through the lens loupes) הינה טכנולוגיה שבה מודדים לרופא את כל המאפיינים הבאים : מרחק עבודה, זוית הטייה, מרחק בין אישונים, מרשם אופטי. ולפיהם מייצרים בהתאמה אישית לכל רופא משקפי הגדלה אשר מתאימים לו בצורה האופטימלית, הלופות מודבקות בתוך העדשה של המסגרת ואינן ניתנות לכיוונון.

בחברת אדמטק, יש צוות מקצועי אשר דואג לכל קריטריון, להיות מבוצע בצורה מושלמת ,בדגש על משקלים קלים, שיגרמו לרופא לשכוח שהוא מרכיב משקפי הגדלה על אפו.

הטכנולוגיה הנוספת שקיימת בשוק הינה Flip Up , אלו דגמים אוניברסליים בעלי שני יתרונות מינוריים:

  1. מספר רופאים יכולים להשתמש באותו זוג של משקפיים (במידה ואין להם מרשם אופטי). צורת עבודה שמצריכה מהרופא כל פעם לפני שימוש לכוונן מחדש את המרחק שבין האישונים.
  2. בזמן עבודה ניתן להרים את הלופות במידת הצורך ובעצם לראות במשקפיים ללא ההגדלה.

חברת אדמטק אינה מייצרת משקפי הגדלה בשיטת ה-Flip Up, בגלל ההבנה לאורך השנים שזו היא טכנולוגיה פחות טובה, פחות מקצועית והמשקלים בשיטה הזו גדולים יותר. החזון של חברת אדמטק הינה לייצר מוצרים אופטיים ברמה גבוהה, שיקלו על עבודתם של הרופאים, בדגש מאוד חזק על מוצרים עם משקלים נמוכים. כמו כן, היתרונות של הדגמים האוניברסליים הרבה פחות קריטיים, לעומת היתרונות שישנם בהתאמה אישית (TTL). באדמטק, אנו מאמינים שמוצר אופטי חשוב כמו משקפי הגדלה, חייב להיות מיוצר בהתאמה אישים ע"פ מדדים אישיים, על מנת להבטיח את התוצאה המושלמת עבור הרופא.

קבע פגישת ייעוץ בחינם!