בלוג
בלוג
News > Blog
Admetec Blog
חברת אדמטק לא רק מכירה את “נקודות הכאב” איתן מתמודדים שיננים בעבודתם בכל יום, אלא גם מקשיבה ללקוחותיה בזמן תהליך פיתוח המוצרים שלה.
משקפי ההגדלה הופכים לחלק בלתי-נפרד מרפואת השיניים, וסטודנטים לרפואת שיניים נדרשים יותר ויותר ללמוד להסתגל ולהשתמש בהם. לאורך השנים, המבחר המוגבל ועניין המחיר הפכו את העניין של בחירת המשקפיים ידוע מראש.
כיצד משקפי הגדלה ארגונומיים, יחד עם פנס-ראש אלחוטי קל-משקל, עזרו לייעל ניתוחים עבור מנתח ומטופליו.
הדס הלר, מומחית לשיקום הפה העוסקת ברפואת שיניים בארץ מולדתה, ישראל, כבר מעל 20 שנה, חוותה בעיה ממושכת הנפוצה בקרב רופאי שיניים רבים: כאב תעסוקתי כרוני של הגב והצוואר.
משקפי הגדלה ארגו נמצאות בשוק כבר מספר שנים. לאחר קבלה קונסרבטיבית של הטכנולוגיה החדשה הזו, הם הופכים בהדרגה לאמת המידה עבור רופאי שיניים מבחינת תנוחת הישיבה שעלולה גם להאריך את הקריירה במקצוע.
פרופסור מריה גראציה פיאנצ’ינו, פרופסור חבר באוניברסיטת טורינו באיטליה, ביה”ס לרפואה, המחלקה למדעי הכירורגיה ואורתודונטית פעילה – פרסמה מחקר מקיף על השליטה הפונקציונלית במערכת העצבית-שרירית, עם דגש על תנועות הגולגולת והלסת, והשפעתה על הגוף בכללותו.
ד"ר זכי ריינר משוחח על חוויית השימוש במשקפי הגדלה גליליים, פריזמטיים וארגונומיים של אדמטק בעוצמות הגדלה שונות.
חברת אדמטק פיתחה מדריך פשוט וקל על מנת לסייע בהתאמת משקפי הגדלה ותאורה. אנא שימו לב שההמלצות הללו מבוססות על הניסיון שלנו. הנסיבות וההעדפות המיוחדות שלך ישחקו תפקיד חשוב בבחירתך.